Objavte kolekciu pamätných skiel z prvotriedneho krištáľu

Reklamácia tovaru

Objavili ste na výrobku nejakú vadu? Na naše výrobky máte podľa zákona záručnú dobu 24 mesiacov.

Zákonná záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru a prípadne sa predlžuje o dobu, kedy je tovar v záručnej oprave. V prípade výmeny tovaru za nový (v záručnej dobe), začína plynúť nová záruka.

Ako postupovať pri reklamácii?

1. Vyplňte reklamačný formulár

Vytlačte a vyplňte reklamačný formulár, ktorý následne spolu s faktúrou priložíte k reklamovanému tovaru.

2. Zabaľte tovar

Kompletný balík, ktorý obsahuje tovar určený na reklamáciu a vyššie uvedené dokumenty, prosím riadne zabaľte tak, aby nedošlo k jeho ďalšiemu poškodeniu počas prepravy.

Na zabalenie objednávky môžete využiť jej pôvodné balenie.

3. Odošlite tovar

Tovar môžete odniesť na najbližšie podacie miesto Packety (naleznete tu). V prípade využitia služieb Packety, uveďte prosím obsluhe kód: 94712191, vďaka ktorému bude vaša zásielka zadarmo odoslaná späť k nám.

4. Hotovo

Po prijatí reklamovaného tovaru vás budeme informovať e-mailom. Peniaze vám budú vrátené počas niekoľkých pracovných dní na váš bankový účet, nie však skôr, než dôjde k doručeniu reklamovaného tovaru.

Vašu reklamáciu vybavíme v čo najkratšom možnom čase.


Neviete si rady?
Napíšte nám prosím na info@weburny.cz alebo zavolajte na infolinku +420 601 556 498 (iba pracovné dni 9:30-16:00).

+420 601 556 498K dispozici od 9:30 do 16:00
info@weburny.cz